Le amataga o le ato fa'afafa a le militeri

I tausaga talu ai nei, o le ato fa'afafa a le militeri ua sili atu ona lauiloa, ma o nisi o galuega matagofie ma mamanu i le tele o tausaga ua mavae ua pasi atu foi i aso nei ma lavalava i le faagasologa.O le mea o lo'o ou talanoa ai i aso nei e le o se ato fa'afafafa'afitafita toniga masani, ae o se ato fa'afafa e fa'aaogaina e le militeri, ae le o se ato fa'afafa mo galuega masani.

dthrfg (1)

O se ato faafafa e mafai ona faʻaaogaina lautele i taua, o lona faʻatinoga ma le lavelave e tatau ona sili atu nai lo le "Daypack" tatou te tauaveina i aso uma.I le avea ai o se ato fa'afafa a le militeri e mafai ona tu i le su'ega o le taua moni, o lona aoga ma le tumau e matua'i mafai lava ona mafaufauina.

Protector Plus Tactical Atopa'afa Military Daypack Atofa'afa'au

O le toe tepa i tua i le tala faasolopito, ina ia mafai ona feagai ma uiga uma o le tau o taua, o ato faʻafafa a le militeri e le gata e tatau ona faia i ie e sili ona lelei le ofuina ma le susu, ae faʻafetaui ai manaʻoga faʻapitoa ma i ai uiga e le o faia e a tatou ato faʻafafa masani. maua - pei o le Detachability, combinability, etc. E taua le taʻua o le lanu vali o le ato faafafa e tatau foi ona tuʻufaʻatasia ma le toniga o fitafita.E faʻamanuiaina i le faʻafefe poʻo le eleele, e le gata ina maua ai le faʻaogagofie mo fitafita i malaga umi ma taua faigata, ae sili atu ona aoga i fitafita.Natia oe lava ma aloese mai lamatiaga i lou olaga.

dthrfg (2)

O le tumau ma le faʻatinoina o ato faʻafitafita e le mafai ona suia, ae o latou foliga e le fetaui lelei mo le faʻaaogaina i aso uma.I luga o le faʻavae o faʻamatalaga faʻataʻitaʻiga faʻapitoa o ato faʻafitafita o le seneturi talu ai, o loʻo tuʻiina i se faʻaonaponei faʻaonaponei faʻaonaponei faʻataʻitaʻiga, lea e matagofie ma agalelei, ma se siosiomaga faigofie.O le ie iila, lamolemole-lagona le susu e tautalavou ma teuga.Faatasi ai ma le malosi faʻatinoina ma le tele o gafatia, e leai se mea e popole ai e uiga i le tufatufaina o mea eseese.

O le tino o le ato e faia i le ie fa'asao fa'aofuofu Oxford maualuga-malosi, ma fa'asusu le pito i luga e fa'ateleina ai le malosi e le susu o le ato.O le fausaga faʻapitoa o le ie e tuʻuina atu ai le malosi o le abrasion resistance, ae i le taimi lava e tasi e mautinoa ai le mamafa o le mamafa, lagona lima vaivai, ma se lanu vaivai, susulu e faigofie ona tausia.

dthrfg (3)


Taimi meli: Sep-05-2022