Fa'afefea ona tausia le taga e le susu

O ato e le vai e masani ona aofia ai ato uila, ato faafafa, ato komepiuta, ato tauau, ato puimanava, taga mea pueata, ato telefoni feaveai, ma isi mea e masani ona vaevaeina i luga ole pvc clip net, tpu ata tifaga, eva ma isi.

Fa'afefea ona tausia le taga e le susu

1. Mo le tausiga masani, pe a le faʻaaogaina, fufulu ile vai mama, ona faʻagogo ma teu i se nofoaga malulu e aloese ai mai le susulu o le la.

2. Afai e te fetaia'i ma ni mea eleelea masani e pei o le palapala, e mafai ona e fa'aogaina le vai e fufulu ai, ae afai e su'u pe faigata ona solo, e mafai ona e mafaufau e fa'aaoga le ava malosi faafoma'i e solo ai.

3. Talu ai o le lanu malamalama o le ie pvc e faigofie ona faʻafeiloaʻi pe faʻafefe le lanu uliuli, e mafai ona na o le solo i le ava malosi, ae atonu e le mafai ona toe faʻafoʻisia foliga muamua.

4.O le fausaga o le taga e le susu e tatau ona mulimulitaia i le taimi o le faamamaina.Aua le tosoina pe tatala fa'amalosi ina ia 'alofia le fa'aleagaina o le tino o le ato.O nisi ato e le susu o lo'o iai se masini e fa'ate'ia i totonu.Afai e mana'omia ona fa'amama totonu, fa'amolemole fa'amavae ma fa'amama pe pefu fa'atasi.

ato fa'afafa lapopo'a i fafo Ta'aloga ato 3P Military Tactical Atpe Mo Sivaga Tolauapiga A'ea'e Suavai-tetee ofofu ato Nailon

5. Afai o loʻo i ai le pefu poʻo le palapala palapala i le sipa e le susu, e tatau ona fufulu muamua i le vai, ona faʻagogo lea, ona faʻafefe ai lea i se fana ea maualuga.Ia mautinoa e fa'amama le pefu la'ititi o lo'o fa'amau i totonu o nifo toso ina ia 'alofia ai le sasaina o le kelu e le susu i luga o le sipa e le susu.

6. Mo le taga e le susu, taumafai e aloese mai le sasaina ma le taia i mea maai ma malo.I le fa'aoga masani, afai lava e le fa'aleagaina e le maosi le pito i totonu, e tatau ona fa'ata'ita'i pe iai le ea po'o le vai.Afai e tafe le ea ma le vai, e mafai ona faʻaitiitia le faʻatinoina o le susu.Mo vaega laiti, 502 poʻo isi mea faʻapipiʻi e mafai ona faʻaogaina faʻatasi ma se fasi pvc pei o kelu poʻo mea mafiafia.Fa'amau fa'amau, e mafai fo'i ona fa'aoga mo se vaitaimi.E masani lava, o maosiosia e le afaina i le faʻaaogaina, ae naʻo le afaina o le matamata.

Fa'afefea ona tausia le taga e le susu-2

7. Manu'a mai mea e teu ai.E toatele tagata e taaalo i fafo.O mea o lo'o fa'aofuina o lo'o i ai mea ma'a'a, e pei o ogaumu i fafo, mea e kuka ai, naifi, suo, ma isi. Fa'alogo lelei i le afifiina o vaega ma'ai e 'alofia ai le tui, valu ma le susu.taga.

O ato e le vai e lagolagoina e mea e sili ona lelei e masani lava e le fefe i le faʻaalia o le la mo se taimi umi, ma e teteʻe foi i suʻega a le matagi ma le kiona.Ae ui i lea, mafaufau i le vaivai malulu teteʻe o le pvc ma le maualalo o le liusuavai, o loʻo i ai pea ni faʻatapulaʻaina o le vevela.I se isi itu, o le tpu ma mea eva e masani ona taatele i le tele o le vevela.

I mea uma, o meafaigaluega lelei e manaʻomia foʻi le tausiga, lea e mafai ona faʻaumiina ai le ola tautua o mea i fafo o mea e le susu ma faʻaleleia ai lo latou aoga.

Fa'afefea ona tausia le taga e le susu-3


Taimi meli: Sep-20-2022