Fa'aaliga ma ituaiga o ato fa'afafa i fafo

Vaega o ato faafafa i fafo

1. O mea o lo'o fa'aaogaina i totonu o le ato fa'afafa e le susu ma e matua'i fa'alavalava.
2. O le tua o le ato faafafa e lautele ma mafiafia, ma o loʻo i ai se fusi e tutusa le mamafa o le ato faafafa.
3. O ato faafafa lapopo'a e iai fa'avaa alumini i totonu po'o fafo e lagolago ai le tino o le ato, ma ato ato fa'afafa ei ai ni omomi malo po'o ni ipu palasitika e lagolago ai le tino o le ato i tua.
4. O le faʻamoemoega o le ato faʻafafa e masani ona taʻua i luga o le faʻailoga, e pei o le "MADE FOR ADVENTURE" (faʻatulagaina mo faʻataʻitaʻiga), "OUTDOORPRODUCTS" (outdoor products) ma isi.

Fa'aaliga ma ituaiga o ato fa'afafa i fafo

Ituaiga Fa'afafa Ta'aloga i fafo

1. ato a'e mauga

E lua ituaiga: tasi o se ato faafafa lapoa ma le voluma i le va o le 50-80 lita;o le isi o se tamaʻi ato faʻafafa ma le voluma i le va o le 20-35 lita, lea e taʻua foi o le "ato osofaʻiga".O ato a'e mauga tetele e masani ona fa'aogaina e felauaiga ai mea e a'e ai mauga i luga o mauga, a'o tama'i ato a'e mauga e masani ona fa'aogaina mo a'ea'e maualuga po'o tumutumu osofa'iga.O ato fa'afafa'a mauga ua mamanuina e fa'afetaui ai si'osi'omaga ogaoga.E matagofie ma tulaga ese.E masani lava, o le tino e laʻititi ma umi, ma o le pito i tua o le ato ua mamanuina e tusa ai ma le natura masani o le tino o le tagata, ina ia latalata le tino o le ato i tua o le tagata, ina ia faʻaitiitia ai le mamafa i luga. o tauau i fusi.O taga nei e le susu uma ma e le tafe tusa lava pe mamafa timuga.E le gata i lea, o ato a'e mauga o lo'o fa'aaogaina lautele i isi ta'aloga fa'atauva'a (e pei o le rafting, sopoia le toafa, ma isi) ma malaga mamao e fa'aopoopo i luga o mauga.

60L ato fa'afafa sopo mo alii ma tama'ita'i e le vai le tolauapiga ato fa'afafa'afea'e i fafo.

2. taga malaga

O le ato malaga tele e tutusa ma le ato a'e mauga ae o foliga o le ato e ese.O le pito i luma o le taga malaga e mafai ona tatalaina atoa e ala i le sipi, lea e matua faigofie mo le ave ma le tuʻuina o mea.E le pei o le ato a'e mauga, o mea e masani ona tu'u i totonu o le ato mai le pito i luga o le fa'avaa o le ato.E tele ituaiga o tamaʻi ato malaga, ia mautinoa e filifili le mea e lelei e ave, ae le naʻo foliga vaaia.

Fa'aaliga ma ituaiga o ato fa'afafa i fafo-2

3. Ato faapitoa uila

E vaevaeina i ni ituaiga se lua: ituaiga ato ma le ato faafafa.Ole ituaiga ato tautau e mafai ona ave ile pito i tua pe tautau ile pito i luma o le uila poʻo luga ole fata pito i tua.O ato fa'afafa e masani ona fa'aoga mo malaga uila e mana'omia ai le ti'eti'e saoasaoa.O ato uila o loʻo faʻapipiʻiina i mea e faʻaalia ai le malamalama e faʻamaonia ai le saogalemu pe a tietie i le po.

4. ato faafafa
O lenei ituaiga ato e aofia ai se tino ato ma se fata alumini alumini fafo.E fa'aaogaina e ave ai mea e lapopoa ma faigata ona ofi i totonu o se ato fa'afafa, e pei o se pusa pu'eata.E le gata i lea, o le tele o ato faʻafafa e masani ona faʻaalia po o fea taʻaloga e talafeagai mo luga o le faʻailoga

Fa'aaliga ma ituaiga o ato fa'afafa i fafo-3


Taimi meli: Oke-31-2022