E te iloa le ato faafafa

O ato faafafa o se faaupuga masani mo ato faafafa e tauave i luga o tauau.E tusa ai ma le faaaogaina eseese o le ato faafafa, ua vaevaeina i le ato faafafa komipiuta, ato faafafa ta'aloga, ato faafafa, ato faafafa a le aoga ma ato uaea, ato faafafa a le militeri, ato a'e mauga, ma isi. Fa'alagolago i mea, o le a avea ma taga tapoleni, se ato Oxford, ma se ato nailon.

E te iloa le ato faafafa

Laptopato faafafa

 Le lalolagikomepiuta feaveaitagana fa'alauiloa e le kamupani tele HTTP le ato fa'afafa muamua a le lalolagi i le 1980s.Ona o le faʻaogaina o mea e puipuia ai le teʻi, faʻatasi ma le faʻataʻitaʻiga faʻapitoa faʻapitoa ma le faʻamalosia tulaga faʻapitoa o gaosiga, e matua mausali ma umi.E le gata i lea o le vaega puipuia e fa'ate'ia fa'apitoa e fa'aaoga e taofi ai le komepiuta, o lekomepiuta feaveaiato fa'afafa e iai fo'i se avanoa tele mo mea laiti e pei o atopa'u. E tele ato fa'afafa komipiuta maualuga e fa'aaogaina lautele e fai ma taga malaga ta'aloga.

E te iloa le ato faafafa-2

Atofa'i Ta'aloga

O leato fa'afafa ta'aloga e matua osooso i le mamanu, ma o lanu e sili atu ona susulu.O ato fa'afafa ta'aloga e eseese le lelei ona o galuega eseese i tulaga o meafaitino ma galuega.Mo se faʻataʻitaʻiga, o nisi faʻailoga tetele o ato faʻafafa ua faʻalauteleina a latou galuega i tulaga o ie ma sitaili, ma ato faʻafafa i fafo e leai ni galuega.

 E te iloa le ato faafafa-3

Atofa'i Fa'afafa

 O ato fa'afafa fa'atusa e masani ona fa'aogaina e tama'ita'i.O le tele o latou e faia i mea PU, ae faʻapea foʻi ie tapoleni.Ole leo e tele pe laititi.O ato o ie PU e masani ona faʻaaogaina e sui ai taga lima e tatau ona aumai e tamaʻitaʻi pe a latou o i fafo, ae o ato faʻafafa o ie tapoleni ato e fiafia foi i tamaiti aʻoga tulagalua ma aʻoga ma e faʻaaogaina e fai ma ato aoga.O ato fa'afafa fa'alelei e fetaui lelei mo tama'ita'i fa'alavalava fa'alavalava e fe'avea'i.O le ato fa'afafa fa'alelei e faigofie ona feavea'i, e matua'i leai ni lima, ma e fetaui lelei mo tama'ita'i e fa'aoga i taimi fa'alilolilo.


Taimi meli: Sep-26-2022