Tulaga lelei o ato tauau tasi

Tulaga lelei o ato tauau tasi

O fea le lelei o le ato tauau?O le ato tauau o se ato e maua uma e alii ma tamaitai.Soo se tasi e tatau ona faʻatau taga, ma i totonu o nei ato, o le ato tauau e tatau ona tasi.Sei o tatou taulai atu i le lelei o le ato tauau.

Tulaga lelei o ato tauau tasi

Muamua, e mafai ona e fetaui lelei i ou lavalava.E tele ato tauau i le taimi nei, ma e tele filifiliga e mafai ona tuʻuina atu pe a fetaui.Mo tamaʻitaʻi, o loʻo i ai sitaili tamaʻitaʻi, sitaili teine ​​tupu, sitaili taulaga, sitaili loli ma isi.O nisi e mafai ona faʻatasi ma le lagona o se tamaʻitaʻi faʻatauvaʻa, ma o nisi o le lagona o le Knight.O le lelei o lenei ato tauau na mafai ai foi e tamaitai ona tele ituaiga ato e filifili mai pe a faʻapipiʻi lavalava.

Tulaga lelei o ato tauau tasi-2

Lona lua, o foliga e eseese.Sitaili ma sitaili o ni manatu eseese se lua.Mai lenei vaaiga, o fea o loʻo atagia mai ai le lelei o le ato?O le lelei o ato tauau i lenei tulimanu e masani lava o ona sitaili eseese o le a aumaia ai faʻaoga eseese lelei.Mo se faʻataʻitaʻiga, e ese le tele o le ato tauau.O nisi e fai si tama'i ato tau'au, e mafai ona tu'u sa'o ai tupe, kata faletupe, ma isi. O nisi e fai si lapopo'a ato tauau, ma e tele mea e mafai ona tu'u i totonu.

Ato Tau'au Fa'a'au'au a Ali'i-Pefe Fe'au Laiti mo Ta'aloga ma Pisinisi, Fa'atonu mo le 7.9″ iPad Mini, Telefoni Fe'avea'i.

Tulaga lelei o ato tauau tasi-3

Tolu, fa'atino malosi.O le lelei o ato tauau i tulaga o le faʻatinoga e matua manino lava.O lenei ituaiga o ato e aoga tele pe o se tamaʻi taga faʻataʻitaʻiga poʻo se mamanu ato lapoa.Mai le vaaiga o tamaʻi ato, o le lelei o le ato tauau o le a faʻatutuina ai le tele o ato pogisa, lea e sili atu ona faigofie pe a tuʻuina mea eseese.O le ato tauau lapoa o le a tuʻu saʻo ni vaega se tele, ina ia mafai ona sili ona faigofie pe a tuʻuina mea i totonu, ma e mafai foi ona tuʻuina le tele o mea i totonu.

Tulaga lelei o ato tauau tasi-4


Taimi meli: Oke-17-2022