Tulaga lelei ma le tausiga o ato faafafa multifunctional

I le olaga, o loʻo i ai se vaega o tagata e masani ona ave ato faʻafafa mo galuega, malaga, ma malaga faʻapisinisi.Ae ui i lea, latou te aveina ato faafafa i soʻo se mea latou te alu i ai.I a latou upu, o ato faafafa e mafai ona faʻafetaui a latou manaʻoga i aso taʻitasi.E tele a latou sitaili o ato fa'afafa i le taamilo?E le fa'apea, atonu o lo'o i ai se latou ato fa'afafa fa'atino tele.

wps_doc_0 

1. E talafeagai mo le tele o taimi.Pe mo le galuega, femalagaaiga poʻo le malaga faʻapisinisi, e mafai ona tatou faʻaogaina ato faʻafafa, ae o le a tatou le saunia ni ato faʻafafa eseese ma sitaili eseese ona o vaaiga eseese, ae o se ato faafafa e faʻaaogaina mo le taimi muamua, o lea e matua faigofie lava ona fetaui. ma ofu.uiga ese.O le mea lea, e fautuaina e le faatonu e tatau ona e filifilia se ato faafafa e talafeagai mo le tele o taimi, ma e mafai ona e faʻaaogaina ma ou uiga.

2. Avanoa talafeagai e teu ai.I le faʻaopoopoga i le tele o le gafatia, o le teuina o galuega o le ato faʻafafa o se faʻataʻitaʻiga tele mo le faʻamasinoina o le faʻatinoga.Mo tagata faigaluega ofisa, e tatau ona mafai e le ato faafafa ona puipuia le komepiuta aʻo teuina le komepiuta.E le gata i lea, o pepa, faletupe eletise, telefoni feaveai ma isi mea e tatau foi ona teuina i totonu.O le mea lea, ia mautinoa e filifili se ato faafafa e mafai ona teuina lelei ina ia aua neʻi vaʻaia.

 wps_doc_1

Ato Faafafa a Tamaloloa Lapo'a 17 Inisi Black ato fa'afafa fa'akomepiuta mo tama'ita'i

3.O le ie e le susu ma e le masima.Mo tagata e faimalaga soo, e faigofie ona feagai ma aso timuga pe a taʻalo.Afai o le ato faafafa e le susu, o mea o loʻo i totonu o le ato o le a mautinoa lava e susu ia i latou lava.Ae afai o lau ato faafafa e le susu, e te le tau popole i mea o loʻo i luga pe a e alu i fafo.

Muamua: Aua le tauaveina i taimi uma.Afai o loʻo e faʻamalositino mo se taimi umi, e sili ona aua le filifili e ave lau ato faafafa mo se taimi umi.E mautinoa lava e le lelei mo lou tino e amoina mo se taimi umi.Taumafai e ave pe a uma le itula pe lua, ona tuu lea i lou tua.O le togafitia o lau ato ile galuega ma le malologa e mafai ona matua fa'alautele ai le ola o lau ato faafafa.

wps_doc_2

Lua: Ia va'ai lau ato i taimi uma le la, ma aua ne'i teuina i totonu o le fale e aunoa ma le faamalositino i fafo.A aunoa ma le susu o le la, e mafai ona liu lau ato, ma i le taimi lava e tasi o le ai ai se manogi uiga ese, lea e lagona ai e tagata le le fiafia tele, ae le o le taʻua e tatau ona e amoina i lou tua, e mafai foi ona e faia. ave mo sina taimi Na'o le ave i fafo o lau ato alofa mo se ta'ele ma tu'u sina la susulu?

Tolu: taumafai e aloese mai feeseeseaiga tetele.I le faagasologa o le faʻaaogaina, e le maalofia le faʻafeiloaʻi o nisi o lavalava ma loimata.E le faapea e leai se masaesae, ae ia taumafai e faaitiitia le faaleagaina e mafua mai i le masaesae, ma ia faaitiitia le ofuina ma sili atu le tausiga .Taumafai e 'alofia le fa'aaogaina i nofoaga e maualuga le malosi o le fe'ese'esea'i po'o luga ole la'au.

 wps_doc_3


Taimi meli: Oke-10-2022